Seurantalo / juhlatila

Juhlahuoneiston vuokraus Lahden Ahtialassa

Nuorisoseura omistaa vuonna 1965 valmistuneen kiinteistön joka tunnetaan nimellä Ahtialan seurantalo.

Vuokraamme taloamme erilaisiin juhlatilaisuuksiin sekä mm. huutokauppojen ja erilaisten kurssien ja kokousten pitopaikaksi sekä päivätoimintaa varten. Talollamme voi myös järjestää vaikka kivat lastensynttärit sähly-matsin merkeissä! Vuokraa juhlapaikka nyt!

Saliimme mahtuu enimmillään 250 henkilön juhlatilaisuus ja sali on tarvittaessa jaettavissa myös kahteen osaan.

Juhlahuoneistossamme on hyvät kylmäsäilytystilat sekä toimiva keittiö ja tilavuokrauksen yhteydessä on mahdollista vuokrata myös kahviastiasto erilliseen hintaan.

Ota yhteyttä ja tule katsomaan juhlatilojamme kun tarvitset mukavaa pitopaikkaa juhliisi tai muuhun tilaisuuteen!

Kuvia juhlatilasta